wtorek, 11 października 2016

Witam Was na moim blogu :)


Hej. Witam Was na blogu. Będą się tu pojawiać różne treści. Dotyczące kobiet, wychowywania dzieci, życia rodzinnego czy zdrowego odżywiania, więc jeśli macie ochotę i jesteście ciekawi co się tutaj będzie działo to zaglądajcie.  Jestem mamą dwuletniego Sebastianka. Aktualnie jestem na urlopie wychowawczym, często jednak prywatnie jak mam tylko chwilę ćwiczę osoby po urazach, z porażeniem mózgowym, czy niedowładem kończyn. Lubię pomagać ludziom. Dlatego wybrałam ten zawód. Odczuwasz niezwykłą satysfakcje, jeżeli ktoś był w ciężkim stanie, a dzięki wspólnym wysiłkom udaje się zniwelować kontuzje, czy też chociaż trochę usprawnić kogoś, kto ma problem z chodzeniem, lub niestety nie może chodzić. Fizjoterapeuci, pewnie wiedzą bardzo dobrze, o czym mówię. Postaram się, aby mój blog nie był nudny, na pewno będzie różnorodny, a przez to mam nadzieję i ciekawy. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz